2009. augusztus 28., péntek

Randi

Szia Piri!

Na, milyen volt a viszontlátás 6 hét után? Gondolom vártad a pillanatot. Férjed mesélte, hogy szerdán fülbevalót vettél. Nem szoktál. Csütörtökön szoknyát vettél fel. Ezt sem szoktál. Nagyon készültél. Remélem takarta az elefántvastag lábaidat :) Nem előnyös neked, mondtam már?
Kínzod még ezt az embert? Gondolom nem könnyű neki, mert nincs kivel beszélgetnie este. Nincs tévéje, nincs netje. Csak egy szuper luxusgarzonja, 15 négyzetméteren. De ebben már benne van a konyha és a fürdő is. Nem gondoltál rá, hogy odaköltözöl? Talán a két gyerekeddel is.
Arra azért gondolj, hogy télen sokat kell sétálni esténként a Duna parton uszadékfára vadászva. Mivel csak fafűtéses vaskályha van. Jó parti a férjem ugye?

Képzeld, felhívott ma este 7 körül. Az egészségem érdekelte, ugyanis benyaltam egy influenzát. És ha már végre felvettem a telefont és szóba álltam vele, mesélt. Csicsergett, úgy ahogy régen én neki. Amiről teátrálisan azt mondta, hogy be nem áll a szám. De ha mégis befogtam, hiányzott neki. Szóval most nem nagyon van kivel beszélgetnie. Nekem akarta elmesélni, hogy mi történt vele délután.
Miért nem téged hív ilyenekkel vajon? Mert te még otthon hazudozol és a férjed nem tud semmiről? Hazug lotyó vagy Piri, már ne haragudj :)

Butterfly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése