2009. augusztus 20., csütörtök

Képzelet

Szia!

Már megint itt vagyok és neked körmölök. Az elején kezdem. Fogalmam sem volt, hogy milyennek képzeljelek el. Szőke? Barna? Ébenfekete? Magas? Szép? Vagy nem szép, csak okos? Milyen nő illene Attila mellé? Hogy néz ki az, aki megfogja őt? Bár ismerve a férjem, nagyon jól tudom, hogy őt a külső nem igazán érdekli. Szerinte. Igaz, nekem nem sokat szólt még a külsőm miatt. Bár voltam már 80 kiló felett is, akkor sem tett igazán gonosz megjegyzést. Bár tudom, hogy utálja a túl nőcis külsőt, a túlságosan magas sarkú cipőimet, a vastag öveket a derekamon. Pedig most már van derekam!!! Megtaláltam végre :)
Szóval hogy nézel ki? Nagyon szuper nőnek képzeltelek. És rohadtul irigy voltam rád, hogy milyen dögös lehetsz. Utólag mondom, hogy amikor először megláttalak, leesett az állam. Sokkal jobbat képzeltem. Tudod Piroska, nem vagy egy nagy szám. Sőt. Nőként szinte nulla. Ahogy a második találkozásunkkor próbáltad nőiesebbre venni a figurát... na hát az szánalmas volt. Első alkalommal alaposan végigmustráltál engem és gondoltad, ha már én nőnek öltöztem, akkor majd másodszorra te is. De nem állt jól neked. Tudod Piroska a magassarkú szandálban azért meg kellene tanulni járni. Lehetsz te bármilyen okos... a stílust nem tanulni kell, az veled kell, hogy szülessen. Na, az neked nincs :) Ennek meg csak külön örülni tudok.
De ne szaladjunk előre. Ott tartottam, hogy rettegtem tőled, nem ismertelek. Attila nagyon titkolt minden veled kapcsolatosat. Még a nevedet is. De lehetett tudni, érezni, hogy ez a végtelenségig nem lehet titok. Kicsi ez a város ehhez.
Június 9-én megláttalak végre. A férjed iwiw lapján. Egy szőke, hideg arcú, kifejezéstelen tekintetű nő. A saját iwiw lapodon meg nem is látszódott az arcod, elfordultál. Ott már vörös, vagy barna volt a hajad. Nagy kaméleon vagy te. Egy nőnek látszó tárgy. Örömömre szolgál, hogy nem vagy az :)

Butterfly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése