2009. augusztus 21., péntek

Összeesküvés

Szia!

Nagyon utállak ma! De ez talán kevés is. Aljas vagy és sunyi ember. Lehet, hogy már üldözési mániám van tőled, de megfordult a fejemben egy összeesküvés elmélet. A kitervelője te vagy.
A végrehajtónak meg ezt a nyomoronc Attilát tetted meg. Te mindenképpen meg akarsz tőlem szabadulni, de egyszerűen ez nem megy. Tudod nagyon jól, hogy beteg vagyok. Kipattant abból a sunyi fejedből, hogy legjobb lenne átsegíteni engem a túlvilágra. Ilyet elég kemény dolog feltételezni a másik emberről. De gondolj bele. Te nagyon utálsz engem. A férjemet akarod megkaparintani. Tehát mindenképpen meg akarsz szabadulni tőlem. Egyszerűen nem megy... Attila elvileg engem választott, mellettem maradt. Mint pincér, mint sofőr, mint szakács. Mert az agyát kilúgoztad és fogva tartod. Ő a végrehajtó. Szépen lassan érzelmileg kizsigereltek és akkor a szép páros egybekelhet.
Vagy te olyan aljas Piroska, hogy ilyet megtegyél. Aztán nézel csak szép ájtatosan a férjedre, az én férjemre, hogy te ilyet meg nem tennél. Dehogynem! Nekem elég volt két találkozás veled, hogy átlássak a jellemeden. Ami nem nagyon van. Neked minden kell. A családi otthon biztonsága, a jól kereső férj, a kényelmes életmód, a móka-kacagás az én férjemmel, az ő csodálata és rajongása.
Megdöbbentem, amikor a második találkozásunkkor az én halálomról beszéltél.
Nagyon rá fogsz erre baszni Drágám. Rossz emberrel húztál ujjat. Nem úszod te meg ezt ennyire olcsón. Bánni fogod az aljasságot. Nyugtod nem lesz. Tőlem biztos nem. A lelkiismeretedtől sem.
Ha van még olyanod. Korrektségből nagyot buktál nálam. Fogadkoztál, ígérgettél. Még az is hazugság volt, amit kérdeztél.
Egyébként meg ahogy most itthon állunk: tied a használt áru, viheted. Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírjátok együtt. Mert móka-kacagás nem lesz.... ezt előre megígérhetem neked.
Tőlem biztos nem...
Jól gondold meg!

Butterfly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése