2009. augusztus 20., csütörtök

Derűlt égből...

Szia !

Elég régóta jelen vagy az életünkben, de csak április 17-én szereztem tudomást a létezésedről.
Pontosabban egy héttel korábban is volt már utalás rád... de nem hittem a fülemnek.
Pedig milyen jól tettem volna. Állítólag már 10 hónapja zajlott a dolog. De erről csak sokkal később értesültem.
Piroska! Nem sok alkalmam volt veled beszélni eddig, azok is elég zaklatott beszélgetések voltak.
A lényeg: a férjem szeretője vagy, és nagyon nem kellesz te ide közénk. Befurakodtál, kihasználtad a kínálkozó lehetőséget és itt élősködsz azóta is rajtunk.
Leveleket fogok hozzád írni. Mivel sok mindent nem mondhatok el neked, viszont sok gondolat itt van bennem, nyomja a lelkem.
Ezeket fogom neked megírni.
Itt, ebben a blogban.

Aztán ki tudja... ha már minden a múlté, talán egyszer olvashatod te is ezeket.
Meglátjuk mit hoz a jövő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése