2009. augusztus 26., szerda

Főnyeremény

Szia Piri!

Na, tudsz már a kialakult helyzetről? Attila nem az "enyém", ahogy fogalmaztad. Közpréda lett. Kiraktam, kitettem, kidobtam, megkértem a költözésre... ahogy jobban tetszik. Nem tudom találkoztál-e vele hétfő óta... de nézd meg, hogy néz ki. Neked köszönheti. Egy megtört, tönkrement öreg ember lett belőle. Nem konkretizáltad vele, hogy úgy gondolod, hogy nincs közös jövőtök, ti boldogok sosem lennétek. Ez a marha meg építi a légvárait és tervezi veled a hosszútávú jövőt. Vasárnap este is, amikor éppen a betegségem lefolyásáról beszélgettünk, szóba jöttél. És akkor mondta hogy ő nem adta fel az álmokat veled.
Vajon tudja, hogy te már azóta a férjeddel bújsz ágyba és kezdesz vele összemelegedni? Mert ahogy a férjed mondta, te olyanokat mondasz, hogy tudod, hogy neked nem szabad Attilát szeretned, és neked Róbert mellett a helyed, ő a te férjed, őt kell szeretni. Az agyad lehet, hogy tudja, de a szíved még biztos nem.
Biztosra veszem, hogy fogtok találkozni. A szokásos Tranzit... lehet egymás kezét szorongatni és keseregni, hogy milyen kegyetlen az élet hozzátok.
És nézzed hosszasan Attilát. Nézzed, hogy mit tettél vele. Belerokkant abba, hogy a családja eltaszította. Miattad. Mert ez így tovább nem mehetett. Muszáj kicsit önzőnek lennem, meg akarok gyógyulni. De te miattad lehetetlen. Egy haszontalan fekély vagy. Ki kell vágni és megoldódik minden, szabad út lesz a gyógyulás felé.
Na, szóval akkor most megnyerted Attilát... kérdés mit kezdesz vele? Mit akarsz kezdeni vele? Facsarod még tovább?
Ha tönkreteszed Attilát, istenbizony addig élsz! Tönkreteszlek én is. Nem fenyegetlek, nem szokásom. Csak itt vagyok a háttérben és figyelek.

Remélem azért nem alszol te sem nyugodtan....

Butterfly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése