2009. november 14., szombat

Éves adag

Szia Piri!

Készülj maratoni menetekre! Meg azért legyen kéznél a nőgyógyászod telefonszáma.
Férjed mesélte, hogy pszichésen rettegsz a teherbeeséstől. Még akkor is ha védekeztek.
De gondolom azért más férjével szívesen hetyegsz.
Na... szóval azt akartam csak üzenni, hogy erősen zsugori férjem ma ingyencucchoz jutott.
Nekiadtam az éjjeli szekrénye fiókjában maradt családi kiszerelésű óvszer csomagot.
Nézett nagyokat, hogy mire használja el? Gondoltam, csak tudjátok :) Próbálkozott visszaadni, hogy biztos kell nekem is... mert ugye.. én is használok ilyet.
De én csak mosolyogtam, hogy nem kell, vigye csak, az övé.
Még visszakérdezett, hogy mit csináljon ennyivel.

Na igen.... nem a szexuális étvágyáról volt sosem híres.
Osszátok be!! Egy családi csomag.... egy évre elég lesz nektek :))

Csáá Piri


Butterfly

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése